Saturday, August 07, 2010

The Last Airbender

Thursday
having movie with AhPek again..
for the

wakaka!!!
等了很久的戏
很期待的戏
也是和喜欢的类型的戏

可能是第一集的关系
所以,很难说他好不好看
但..
oh~~~but  i like the Prince of Fire Nation --- Zuko lar~~~

Dev Patel




the waterbender....
我最爱的元素!
而且..Katara很好看啦!
好看过动画的多多~
还有Aang的宠物~Apar
water nation's princess...Yue


但...第二集好像在2年后才出勒~
晕!
but....i can say is... the OST is BEST!
i like all the music in this movie!!!



2 comments:

Anonymous said...

他演【slumdog millionaire】的时候就还蛮喜欢他的咯~~


我相信,整个series看完之后,
我会sibeh的喜欢他这个角色。~~
hohohoho!!

我要去买正版的ost!!

Unknown said...

我没看slumgod啦~~~=="
但..我真的很喜欢他啦~><

我dl不到OST~T^T